Fabrikazio prozesu integrala, hasieratik amaierararte

Fabrikazio gehigarri edo 3D inprimaketari esker, produktuen kalitatea hobetuko dugu eta era berean, fabrikazio kosteak txikituko ditugu. Prozesu teknikoak hobetuko dituen sistema arin eta erosoa ahalbidetuko du teknologia berritzaile honek.

3D ingeniaritza

Irtenbide teknikoak osotara, diseinu kontzeptualaren sorreratik pieza funtzionalaren fabrikaziora, 3D inprimaketaren abantailak aprobetxatuz. Analisis topologiko eta parametrikoak ere egiten ditugu. Azkenik, piezak beharrezkoak dituen posprozesuak ere lantzen.

Alderantzizko ingeniaritza (FEM) geometriak ezerezetik sortzeko, propioak ditugun 3D escanerren modeloetan oinarrituz. Ikerketa metrologikoak ere eskeintzen ditugu.

Eredu funtzionalak eta 3D erreprodukzioak

  • ASA polimero, PA12, Nylon, Ultem eta pieza akrilikoak.
  • 316L 1.4404,1.2709, AlSi10Mg, Ti6Al4V pieza metalikoak.
  • Mekanismoen muntaiak eta kontrol dimentsionalak.
  • Mekanizazio konbentzionalak tolerantzia dimentsionalak txikitzeko.
  • Ehun segmentazioa DICOM artxibo batetik abiatuta.

Erreminta/tresneria fabrikazioa

Erreminta eta tresneria funtzionalak fabrikatzen ditugu sektore industrialetako bezeroentzat. Punta-puntako materialeak eta 3D inprimaketa teknologia berritzaileenak erabiltzen ditugu, prozedura konbentzionalekin alderatuz irtenbide abantailatsuenak lortzeko helburuarekin.

Serie laburrak

Punta-puntako 3D inprimaketa ekipoei esker, fabrikazio serie lehiakorrak eskeini ditzazkegu teknologia konbentzionalen aldean, fabrikazio moldeak, tresneria eta stock-ak alde batera utziz.

Injekzio moldeak

SLM teknologiari esker, inserto hiper-hoztuak fabrikatu ditzazkegu, produkzio denborak txikituz eta injekzio zein fundizio piezen kalitatea hobetuz.Hortaz gain, Polyjet teknologiak, eredu-moldeen fabrikazio azkarra eskeintzen du. Modu honetan, denbora laburrean injekzio bidezko pieza definitiboak prest izan ditzazkezu.

Adibide praktikoa

GE’s bestselling jet engine makes 3-D printing a core component
The bestselling aircraft engine General Electric ever conceived is one that doesn’t enter production until later this year and is considered the first passenger jet engine to use 3-D printed fuel nozzles. Close to 8,000 orders valued at more than $80 billion have been placed for GE’s new Leap engine, currently being developed by CFM International …

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies